๑۩۞۩๑ بزرگترین مرکز دانلود ایران ๑۩۞۩๑

WWW.PATOGH98.LOXBLOG.COM _______ WWW.PATOGH98.GLXBLOG.COM_______ WWW.PATOGH98.MAHTARIN.COM WWW.PATOGH98.LOXTARIN.COM

دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2


ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate 


ادامه مطلب

بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.
اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

 


ادامه مطلب

مجموعه بی نظیر ۱۰۰۰ بازی سرگرم کننده در سبک Arcade

همواره بازی های کم حجم و ساده ای در دنیا هر روز عرضه می شوند. ولی برخی از این بازی ها ، به بازی هایی خاطره انگیز و دلنشین برای تمامی سال های عمر شما تبدیل می شوند. امروز ، در این پست ، مجموعه ای بی نظیر به نام ۱۰۰۰بازی کامپیوتری آماده شده است که شامل بازی هایی ساده ولی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت| 

1000 GAMES COLLECTION مجموعه بی نظیر 1000 بازی سرگرم کننده در سبک Arcade


ادامه مطلب

دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر)


Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
هم اکنون سایت دانلودها نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی را که به صورت پرتابل می باشد را آماده دریافت نموده است. مدتی پیش نسخه ای از این بازی توسط سایر سایت ها منتشر شد که در اواسط بازی با مشکل مواجه میشد ، اما از آنجا که تیم دانلودها همیشه نسخه تست شده و سالم بازی ها را منتشر می کند هم اکنون این بازی فوق العاده محبوب را با حجمی نظیر ۳۷ مگابایت و به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) منتشر کرده است. این بازی در ویندوز های XP و سون تست شده است. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

angry دانلود بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Angry Birds (مخصوص کامپیوتر) 


ادامه مطلب

دانلود بازی Portal 2

استودیوی بازیسازی Valve را می توان جزو آن دسته از استودیوهایی قرار داد که همیشه بازی هایش را با حساب و کتاب خاصی می سازد. هر چند سال یکبار از این استودیو، بازی ای می بینیم که همه را شگفت زده می کند. حتی سری بازی های Left 4 Dead هم که به صورت تیمی قابل بازی بودند، به محبوبیت خوبی دست یافتند. اما همه، این استودیوی بازیسازی را با سری بازی های Half-Life می شناسند. سری بازی هایی که طرفداران بی شماری دارند و Valve همه آن ها را به نوعی سرکار گذاشته است. درست زمانی که همه انتظار داشتند نسخه سوم سری بازی های HL رونمایی شود، این استودیو نسخه دوم بازی Portal را معرفی کرد. البته Portal از آن بازی های خاصی بود که همه را شگفت زده کرد. بازی ای بسیار خلاقانه که بیشتر هنر بازیسازی Valve را نشان می داد. در E3 امسال Valve فقط ۲ Portal را معرفی کرد. بازی ای که به طور غیر منتظره ای مورد توجه همه اهالی صنعت بازی های کامپیوتری قرار گرفته است و خیلی ها دوست دارند بیشتر از این بازی بدانند. یکی از قسمت هایی که به Portal 2 اضافه شده، حالت Co-Op است. حتی Valve برای نمایش اضافه شدن Co-Op به بازی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد. البته امکان Co-Op چیزی بود که خیلی ها دوست داشتند آن را در این سری از بازی ها ببینند. اما Portal چیزی بود که ایجاد تغییرات در آن باید با دقت بسیاری صورت می گرفت. یک بازی منحصر به فرد با فضای کاملا جدید، ریسک بزرگی بود که Valve آن را قبول کرد و نتیجه بسیار خوبی هم از آن گرفت.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک جدید بازی ، برای رفع مشکل مرحله سوم، به پست افزوده شد|

portal2 cover small دانلود بازی Portal 2


ادامه مطلب

بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

Charlaine Harris نویسنده رمان معروف و پرطرفدار Sookie Stackhouse و True Blood از شما دعوت می کند که به عنوان بک خون آشام ویرانگر در پی یافتن زهر ها و اکسیر ها باشید . بازی Dying For Daylight بر خلاف نام و داستان به ظاهر ترسناکش مناسب برای تمام سنین می باشد در این بازی شما باید در یک صحنه بسیار شلوغ و در هم و بر هم یک سری از لوازم مورد نیاز که به صورت یک لیست قبل از شروع هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را پیدا کنید

Dying For Daylight بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight 


ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok

بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok یک بازی ماجراجویی کاملا مدرن و با کلاس کاری بالاست که تا کنون ما در این سبک بازیها دیده ایم.داستانی کاملا باورگرایانه و ایده آل برای کسانی که نمی توانند دست از ماجراجویی و کنجکاوی بردارن.در این بازی شما با معماری بی نظیری مواجه می شوید که براحتی شما را از مسافرت به شهرهای باستانی و تاریخی و زیبا بی نیاز می کند و به گفته خودمانی می شود گفت دیگر خود یک توریست شده اید و سفری سیاحتی را آغاز کرده اید.اما سازنده بازی همراه با این زیبایی ها داستانی رمز آلود و هراس ناک را نیز به داستان اضافه کرده است.شما به تنهایی در این بازی به سفری می پردازید که تشکیل شده از زنجیره ای حوادث رمز آموز و ناشناخته که محیط بسیار مناسبی را برای علاقه مندانش مهیا می سازد.بیش از ۱۰۰۰ آپارتمان و مرکز خرید و ساختمانهای سازمانی و تفریحی هم از دیگر خصوصیات موجود در این بازی است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

wittard cover دانلود بازی بسیار زیبای Baron Wittard Nemesis of Ragnarok


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 27 خرداد 1390برچسب:بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, خرید آنلاین بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, خرید پستی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود Baron Wittard Nemesis of Ragnarok با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود از مدیافایر انتقام از راگناروک, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود رایگان بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود رایگان بازی انتقام از راگناروک, دانلود مستقیم بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود مستقیم بازی انتقام از راگناروک, دانلود نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامل بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود نسخه کامپیوتر بازی انتقام از راگناروک, دانلود نهایی نسخه pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok, نسخه نهایی بازی Baron Wittard Nemesis of Ragnarok,ساعت 12:9  توسط SASAN HIDDEN 

دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

فضای مرده از جمله بازی هایی است که مخاطب را درگیر جو خود میسازد،در فضای مرده این گرافیک نیست که شما را میخکوب میکند، داستان تخیلی در مکانی خیالی و موجوداتی تغییر شکل یافته نیز چیز جدیدی نیستند.راز موفقیت فضای مرده، فضای مرده آن است. صداهایی هراس انگیزی که در هیچ بازی دیگری نخواهید شنید،که موجب میشود تنفس شما با صدای تنفس شخصیت بازی هماهنگ شود ودر آخر معجون غافلگیری نفس شما را بند خواهد آورد. بعضی وقت ها یک تقلید و یا وام گرفتن، خیلی بهتر از منبع الهام عمل می کند، طوری که خود به یک اصل تبدیل شده که حتی ممکن است منبع الهام آن، دست به تقلید از آن بزند. Visceral Games مانند یک جراح، چاقو به دست می گیرد و مغز شما را به وحشیانه ترین طریق باز می کند و آنچنان شما را می ترساند و به شما ضربه می زند که تا سرحد مرگ شوکه شوید و سپس محتویات مغز شما را به دیوار می پاشد و کاری می کند که بفهمید چرا اسم استودیو Visceral Games است. EA به تازگی سیستم Strategic Dismemberment 2.0 (سیستم قطع عضو) را در مورد Dead Space 2 معرفی کرد و به شما نشان می دهد چطور می توانید به طرق جدید دشمن خود را زجر دهید و در نهایت تکه پاره اش کنید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

Dead Space 2 cover2 دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Dead Space 2 – فضای مرده ۲ بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.0

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.0 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه ۱۷۰۰ چهره جدید برای بازیکنان معروف دنیا|

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.0

 


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 2.2

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2.2 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آپدیت جدید Patch 2.2.1 برای Fix کردن بازی ، افزوده شد|

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 2.2


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 2.0 & 2.1

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  2.1 & 2.0 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 2.0 & 2.1


ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال ۲۰۱۱ – Major League Baseball 2K11

بازی جدید و جذاب Major League Baseball 2K11 از ویژگی جدیدی به نام "کنترل کامل پرتاب" استفاده می کند که این سیستم به پرتاب کننده ها اجازه می دهد تا پرتاب های خود را با دقت بسیار زیاد به تمامی نقاط زمین بازی ، حتی گوشه ترین نقاط آن پرتاب کنند . شما می توانید این کار را به وسیله رتبه بندی های ناخودآگاه بازیکنان انجام دهید ، که عملکرد واقعی یک بازیکن در زمین بازی بیس بال را برای شما ایجاد می کند. مدل های جدیدی که در این بازی انتخاب شده اند بازی را از سایر نسخه های پیشین آن بسیار متفاوت کرده و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بی نظیر ساخت کمپانی ۲K Sports می باشد و کار جالبی که این شرکت کرده این می باشد که اولین نفری که این بازی را به صورت کامل و تایید شده به اتمام برساند ، از طرف کمپانی مذکور برنده ی جایزه۱میلیون دلاری این شرکت خواهد شد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mlb2K11 cover دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

 


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.7 & 1.7.1 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1

 


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.5

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.4 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.4

 


ادامه مطلب

پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.1 & DLC Update 1.1.1

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.1 این بازی  به همراه آپدیت DLC 1.1.1 آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی  Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.1 & DLC Update 1.1.1

 


ادامه مطلب

Creative Assembly با Shogun 2: Total War بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند.!!! گزافیک هنری بازی فوقالعاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود.بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت ده سال، قصد دارند تا با عرضه Shogun 2 دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند. با این تفاوت که این بار Creative Assembly بخش چندنفره را مورد هدف قرار داده و قصد دارد در این قسمت تحول عظیمی ایجاد کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲٫۵ گیگابایتی بازی|

 

shogun2 cover دانلود بازی فوق العاده زیبای شوگان 2   Total War Shogun 2


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,ساعت 21:8  توسط SASAN HIDDEN 

بازی مهیج پروژه نجات آفریقا – Project Rescue Africa Final 2011

اشتراک ، نگهداری ، و نجات حیوانات عجیب و غریب آفریقایی در بازی مهیج  پروژه نجات  آفریقا!  دست نگه دارید ! Critters خود را ایمن کنید و با استفاده از زمان و استعداد مدیریت خود  حیات وحش این منطقه را حفظ  کنید.  Poachers مخوف و دور نگه داشتن ساوانا از خطرات و گرسنگی و ایجاد محلی امن برای نسل های آینده در این زیستگاه حیات وحش کاری است که شما باید انجام دهید!  با توجه به حجم کم این بازی و محیطی شاد و سه بعدی این بازی می تواند شما را مدتها سرگرم سازد.

 

africa بازی مهیج پروژه نجات آفریقا   Project Rescue Africa Final 2011

 


ادامه مطلب

دانلود بازی The Sims 3 Generations

سری بازی های The Sims همچنان راه خودشان را ادامه می دهند و بازیکنان مختلف نیز کنترل زندگی انسان های این بازی کامپیوتری را بدست می گیرند و با آن ها ارتباط برقرار می کنند. بازیکنان، همیشه در کنار این شخصیت های مجازی هستند و با آن ها در همه مراحل مانند کار، روابط اجتماعی و… همراه هستند. در چهارمین نسخه اضافه شونده بازی The Sims 3 اینبار شاهد عنوان دیگری به نام The Sims 3: Generations هستیم که قسمت های جدیدی را برای طرفداران این سری از بازی ها به همراه آورده است. این نسخه، بیشتر تمرکز خودش را روی دوران نوجوانی گذاشته و شما بیشتر با شرایط این دوره سنی در این بازی روبرو خواهید شد.
به تازگی هم EA دوباره این بازی را به نمایش درآورده تا خیلی ها بتوانند با قسمت های جدید این بازی آشنا شوند. همانطور که اشاره کردیم، در این بازی شما میزبان نوجوانان هستید و دنیای آن ها را تجربه خواهید کرد. دنیایی که شخصیت های آن تجربه های زیادی را برای اولین بار بدست می آورند. در این بازی، شوخی های زیادی قرار گرفته که اکثر افراد نوجوان آن ها را انجام می دهند. تله های جالب برای کسانی که سرزده به خانه شما می آیند یا برخی از اعضای خانواده، بازی را بسیار جالب کرده اند. به طور مثال این شوخی ها می تواند شامل گذاشتن اسم های خنده دار روی افراد مختلف باشد. می توانید با تخم مرغ خانه را به گند بکشید یا از تله جالبی که خود سازندگان آن را Planting a Flaming Bag می نامند، استفاده کنید که شامل کارهای مختلفی مانند خراب کردن دستشویی، رنگ کردن پوست افرد دیگر و حمام کردن با آب رنگی می شود.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

TS3Generations cover small دانلود بازی The Sims 3 Generations


ادامه مطلب

پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با Splash Pro 1.8.0

نرم افزار Splash Pro 1.8.0 یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده و نیازی به نصب ندارد. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.

 

splash پخش انواع فرمت هاي صوتي و تصويري با Splash Pro 1.8.0

 


ادامه مطلب

پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 4.0.1 Final

نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال زیاد (بخوانید ۹۹٫۹۹%) پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیتهای متنوع و گسترده است.

 

miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 4.0.1 Final

 


ادامه مطلب

پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final


ادامه مطلب

پخش فایل های ویدئویی با Light Alloy 4.60.1483

Light Alloy 4.60.1483  نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

Light Alloy پخش فايل هاي ويدئويي با Light Alloy 4.60.1483

 


ادامه مطلب

پخش با کیفیت بالای فیلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0

Splash PRO HD Player یکی از جالب ترین نرم افزارهایی که می توان به آن در مورد تماشای فیلم های با کیفیت دل بست ، نرم افزاری بسیار قدرتمند که قادر است بدون وجود هیچ گونه کدک جداگانه ای فرمت های مختلف صوتی و تصویری را پخش کند و در عین حال فیلم های HD که امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند را به نمایش درآورد. با توجه به حجم نسبتا پائین نرم افزار و البته بهینه سازی هایی که در قسمت های مختلف صورت گرفته سرعت بالای نرم افزار را حاصل شده و همین سرعت بالا باعث می شود تا کاربران بتوانند با کیفیت بالا در صوت و تصویر و بدون هیچ گونه دردسری فایل های حجیم صوتی و تصویری را پخش کنند.

 

Splash PRO HD Player پخش با كيفيت بالاي فيلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0

 


ادامه مطلب

پخش فرمت های ویدئویی با کیفیت بالا توسط CoreAVC Professional 2.5.1.0

CoreAVC Professional Edition نام ابزاری قدرتمند برای برای پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا HD H.264 می باشد. شاید شما نیز به فایل های تصویری ای برخورد کرده باشید که به علت رزولیشن تصویری بسیار بالا به راحتی قابل پخش نباشند و در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی باشد. علت این امر codec استفاده شده و کیفیت و اندازه بالای فایل تصویری می باشد که موجب می شود این مشکلات پدیدار شوند. بعد از نصب نرم افزار شما قادر خواهید بود تا فرمت های Avi , MPEG TS , MPEG PS , OGG , OGM , MP4 , MKV کیفیت بالا را بر روی سیستم اجرا و پخش کنید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده کافی ببرید.

 

CoreAVC Professional پخش فرمت های ویدئویی با کیفیت بالا توسط CoreAVC Professional 2.5.1.0


ادامه مطلب

پخش فایل های ویدویی با Stereoscopic Player v1.7.0 ( نسخه قابل حمل )

Stereoscopic Player v 1.7.0 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن ، دارای محیط کاربری ساده ای است . این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین ، در اختیارتان قرار می دهد . Stereoscopic Player قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را می باشد .

 

Stereoscopic Player پخش فایل های ویدویی با Stereoscopic Player v1.7.0 ( نسخه قابل حمل )

 


ادامه مطلب

پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133 (نسخه قابل حمل)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133 (نسخه قابل حمل)

 


ادامه مطلب

پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.5.2.2985 همراه با نسخه قابل حمل

نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.
این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

 

Media Player Classic پخش فايل هاي صوتي و تصويري با Media Player Classic 1.5.2.2985 همراه با نسخه قابل حمل


ادامه مطلب

پخش تمامی فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

Daum PotPlayer پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل 


ادامه مطلب

پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل ۳ نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید.

 

Haihaisoft Universal Player پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

 


ادامه مطلب

پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Codec Pack 7.0.0

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Codec Pack 7.0.0

 


ادامه مطلب

پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

 

SPlayer پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 

 


ادامه مطلب

مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 (نسخه قابل حمل)

یک برنامه کوچک و ساده برای مشاهده فایل های فلش (SWF)، توسط این برنامه میتوانید همانند نرم افزار های نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین میتوانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکسبرداری از فایلهای فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایلهای فلش در شاخه علاقه مندیها، تبدیل SWF به EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میباشد.

 

flashplayer pro مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 (نسخه قابل حمل)

 


ادامه مطلب

تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu-ray Converter 6.3.06

Tipard Blu-ray Converter نسخه نهایی تبدیل و نمایش فایلهای Blu-ray است.
این نرم افزار به راحتی فایلهای Blu-ray یا Blu-ray m2ts را به فرمتهای DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, etc. and HD formats تبدیل مینماید و به کاربر توانایی تنظیم کیفیت خروجی را میبخشد.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار توانایی از کار انداختن قفل ها و محافظ های اعمال شده بر روی دیسک های Blu-ray است و به راحتی میتوانید هر دیسک Blu-ray را تبدیل و یا کپی نمایید و یاآن را به DVD تبدیل نموده و توانایی رایت را با سرعت و کیفتی بالا داراست.
در بخش نمایش این نرم افزار کاربر قادر خواهد بود میزان سرعت و فریمها در ثانیه را تنضیم نموده و همچنین با استفاده از این نرم افزار از لبه های ناخواسته سیاه و سفید خلاص شوید.
ویرایش تقریبا حرفه ای فایلهای ویدئویی و Blu-ray و اضافه نموده متن و تصویر به آنها، وجود نوار لغزنده برای جابجایی تصویرو زمان و کنترل و تست کیفیت خروجی با ذخیره به صوت فرمت JPEG, GIF or BMP از دیگر ویژه گیهای جالب این نرم افزار است.
در زمان تبدیل نیز میتوانید پارامترهایی از قبیل Video Encoder, Frame Rate, Video Bitrate, Resolution, Audio Encoder, Sample Rate, Channels, Audio Bitrate را به دلخواه تنظیم نمایید. Tipard Blu ray Converter تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu ray Converter 6.3.06


ادامه مطلب

آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Flash Player آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

 


ادامه مطلب

پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی به نام Foxmediatools FoxPlayer 2.4.0

FoxPlayer نرم افزاری کم حجم و کاربردی به منظور پخش فایل های موسیقی است ، این نرم افزار که دارای فیلترهای جدیدی است به شما تجربه ی پخش یک فایل صوتی بسیار دلنشین را هدیه می دهد ، همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلف موسیقی از جمله : mp3, wma, wav, aac, mp4, ogg, و…نیز پشتیبانی می کند.سایت دانلودها ، امیدوار است توانسته باشد رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کند.

 

Foxmediatools FoxPlayer پخش كننده قدرتمند فايل هاي صوتي به نام Foxmediatools FoxPlayer 2.4.0


ادامه مطلب

هیدن وسیجل (بخند مصنوعی)

اهنگ جدید زدبازی (بخند مصنوعی)                دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب

آهنگ شنیدنی مهراد هیدن به نام به امید تو

آهنگ شنیدنی و بسیار زیبای مهراد هیدن از گروه زدبازی به نام به امید تو یه موزیک احساسی و زیبا ، این کار هم همانند آهنگ قبلی هیدن که چندی پیش از سایت پخش شد جزء کارهای قدیمی مهراد هست که به دلایلی تا به حال پخش نشده بود ، تا چند روز آینده منتظر آهنگ جدید گروه زدبازی با حضور مهراد هیدن و سیاوش سیجل به سبک راک از PATOGH 98  باشید ، از دست ندیدا

 

Exclusived By   PATOGH 98



 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Hidden - Be Omide To ,,, آهنگ احساسی و زیبای مهراد هیدن از گروه زدبازی به نام به امید تو ,ساعت 21:7  توسط SASAN HIDDEN 


+ نوشته شده در  سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:تبلیغات,ساعت 18:23  توسط SASAN HIDDEN 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد